Vi er en dansk virksomhed beliggende i Allerød tæt på København. Vi tilbyder et stort udvalg af bl.a. køkkengreb, knager og affaldssystemer. Du er altid meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på: mail@copenhagenhomedesign.com, hvis du har spørgsmål eller brug for rådgivning. Du er også velkommen til at ringe på +4522504185, men du vil altid få det hurtigste svar, ved henvendelse på vores kundeservice mail.

Copenhagen Home Design
Chr. Jørgensen ApS
CVR. DK36495049
Hejrevang 4, DK-3450 Allerød
Kundeservice: mail@copenhagenhomedesign.com
Tlf. nr.: +4522504185

Når du handler hos os, accepterer du nedenstående handelsbetingelser og vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem.

E-mærket

Copenhagen Home Design er en e-mærket netbutik. Det er din sikkerhed for at Copenhagen Home Design lever op til gældende dansk lov samt en række forbrugerbeskyttende krav. Når du har handlet på en e-mærket netbutik, er du desuden omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse.
Læs evt. mere på www.e-maerket.dk

Bestilling og betaling

Når du har valgt de varer, du ønsker ved at placere dem i ”indkøbskurven”, klikker du på ”til kassen”. Her vil du blive bedt om at udfylde dine personlige informationer såsom navn, adresse og vælge betalingsform og leveringsform. Herefter vil du modtage en ordrebekræftelse på mail med dit ordrenr. samt dit personlige pakkenummer, så du kan følge pakken. Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til du bekræfter dit køb ved klik på ”Gå til sikker betaling”.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker personlig vejledning, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på: mail@copenhagenhomedesign.com. Du er også velkommen til at ringe på +4522504185, men du vil altid få det hurtigste svar, ved henvendelse på vores kundeservice mail.

Levering

Du kan vælge vores standard levering til GLS pakkeshop eller direkte levering til din arbejdsplads/virksomhed med PostNord erhvervsomdeling til 39 DKK. Alternativt kan du vælge GLS Privatomdeling til 149 DKK. Du får gratis levering til pakkeshop ved køb over 1.499 DKK.

Ved levering med GLS Privatomdeling

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, omdirigerer GLS din pakke til en pakkeshop.

Du kan med en GLS Engangsfuldmagt give tilladelse til at GLS afleverer din pakke uden personlig modtagelse/kvittering. Denne fuldmagt kan gives fra du modtager dit trackingnummer indtil din pakke bliver læsset på en GLS-bil.

Alternativt kan du oprette en GLS Fast fuldmagt.

GLS Fuldmagt


60 dages fortrydelsesret

Copenhagen Home Design yder 60 dages fuld returret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende enkelte, eller alle varer retur. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du kun fortryder en del af dit køb.

Ønsker du at returnere en eller flere varer, kontakt kundeservice på mail@copenhagenhomedesign.com og oplys dit ordrenr. Herefter sender vi dig en GLS returlabel på mail.

Fortryder du et køb, skal du selv betale udgiften ved returnering. Benytter du vores returlabel koster dette 69 DKK.

Vi anbefaler, at vores returlabel benyttes ved returnering, da pakken herved kan spores og der derfor aldrig vil kunne opstå tvivl om, hvorvidt varen er kommet frem til os. Bemærk! Vi modtager ikke pakker der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto. Vi modtager udelukkende pakker der sendes direkte til vores adresse.

Ved levering til en pakkeshop har du 10 dage til at afhente din pakke. Hvis pakken ikke afhentes inden for denne periode vil den sendes retur til os, og vi betragter dette som en returnering, hvorefter der vil ske en tilbagebetaling af det fulde beløb, kun fratrukket 69 DKK i returfragt.

Du bør ved tilbagelevering sørge for at varerne er forsvarligt pakket, da du selv har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi har modtaget den. Gem derfor kvittering fra speditør samt evt. track and trace-nummer. Vær opmærksom på at f.eks. greb let kan ridse hinanden under transport, og det derfor er vigtigt at poserne/emballagerne ikke er åbne, hvis du vil være sikker på at der ikke sker en værdiforringelse. Ved returnering af et affaldssystem, skal du benytte den ekstra kasse til at beskytte dette under transporten, hvis du vil være sikker på at varen ikke tager skade ved tilbage sendelsen til os.  

Ved en fuldstændig returnering af hele købet, refunderer vi, i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens §21 stk. 3 og 4, det fulde købsbeløb til din konto (dvs. inkl. standardfragten på 39 DKK), kun fratrukket returfragten på 69 DKK.

Refundering vil ske hurtigst muligt og senest 14 dage efter du har fortrudt dit køb. For at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort, tilbagebetaler vi udelukkende til det kreditkort, med hvilket varerne er købt. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at den er returneret og modtaget hos Copenhagen Home Design på vores adresse. 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, eller har beskadiget varen ved at åbne kassen/emballagen med en skarp kniv, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i yderste instans, kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Reklamation, hvis der er fejl på varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en varen ombyttet, pengene retur eller evt. afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du har jvf. loven 24 mdrs. reklamationsret.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge foto og en detaljeret beskrivelse af problemet.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Vi anbefaler at du benytter vores returlabel. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til: Copenhagen Home Design, Hejrevang 4, DK-3450 Allerød. (Dette står allerede fortrykt på den returlabel du modtager fra os) Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan reklamere ved at kontakte kundeservice på: mail@copenhagenhomedesign.com, husk at oplyse dit ordrenr. Du er også velkommen til at ringe på +4522504185, men du vil altid få det hurtigste svar, ved henvendelse på vores kundeservice mail.

Betaling

Du kan betale med Visa/Dankort, Eurocard/Mastercard og MobilePay. Beløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fra vores lager. Alle priserne hos Copenhagen Home Design er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: navn, adresse, telefonnr., mailadresse. Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Copenhagen Home Design og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os på mail@copenhagenhomedesign.com, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte mail@copenhagenhomedesign.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg
http://nævneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal online på følgende link: http://ec.europa.eu/odr



Copenhagen Home Design, 2021-08-17