Vi er en dansk virksomhed beliggende i Allerød tæt på København. Vi tilbyder et stort udvalg af bl.a. køkkengreb, knager og affaldssystemer. Du er altid meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på: mail@copenhagenhomedesign.dk, hvis du har spørgsmål eller brug for rådgivning. Du er også velkommen til at ringe på +4522504185, men du vil altid få det hurtigste svar, ved henvendelse på vores kundeservice mail.

Copenhagen Home Design 
Administreres af Chr. Jørgensen ApS 
CVR. DK36495049
Hejrevang 4, DK-3450 Allerød
Kundeservice: mail@copenhagenhomedesign.dk
Tlf. nr.: +4522504185

Når du handler hos os, accepterer du nedenstående handelsbetingelser og vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem.

E-mærket

Copenhagen Home Design er en e-mærket netbutik. Det er din sikkerhed for at Copenhagen Home Design lever op til en række forbrugerbeskyttende krav. Når du har handlet på en e-mærket netbutik, er du desuden omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse.
Læs evt. mere på www.e-maerket.dk

Bestilling og betaling

Når du har valgt de varer, du ønsker ved at placere dem i ”indkøbskurven”, klikker du på ”til kassen”. Her vil du blive bedt om at udfylde dine personlige informationer såsom navn, adresse og vælge betalingsform og leveringsform. Herefter vil du modtage en ordrebekræftelse på mail med dit ordrenr. samt dit personlige pakkenummer, så du kan følge pakken. Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til du bekræfter dit køb ved klik på ”Gå til sikker betaling”.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker personlig vejledning, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på: mail@copenhagenhomedesign.dk. Du er også velkommen til at ringe på +4522504185, men du vil altid få det hurtigste svar, ved henvendelse på vores kundeservice mail.

Levering

Du kan vælge vores standard levering til GLS pakkeshop eller direkte levering til din arbejdsplads/virksomhed med PostNord erhvervsomdeling til 39 DKK. Alternativt kan du vælge GLS Privatomdeling til 99 DKK. Du får gratis levering til pakkeshop ved køb over 499 DKK.

Ved levering med GLS Privatomdeling

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, omdirigerer GLS din pakke til en pakkeshop.

Du kan med en GLS Engangsfuldmagt give tilladelse til at GLS afleverer din pakke uden personlig modtagelse/kvittering. Denne fuldmagt kan gives fra du modtager dit trackingnummer indtil din pakke bliver læsset på en GLS-bil.

Alternativt kan du oprette en GLS Fast fuldmagt.

GLS Fuldmagt

Click & Collect

Ønsker du selv at afhente din ordre på vores lager i Allerød, har du mulighed for dette ved brug af Click & Collect. Når du har fundet de produkter du ønsker at købe, fortsætter du til kassen, hvor du i sektionen ”leveringmetode” vælger ”Click & Collect”.

Placerer du din ordre på hverdage inden kl. 12.00, kan du afhente allerede samme dag, såfremt varerne er på lager.

Du vil modtage en mail, når din ordre er pakket og klar til afhentning.

Afhentningsadresse
Copenhagen Home Design
c/o Chr. Jørgensen
Hejrevang 4,
3450 Allerød
Danmark

Afhentningstidspunkter
Mandag til torsdag kl. 08.00 – 15.30
Fredag kl. 08.00 – 14.30.

Ordren skal afhentes inden for 7 hverdage. Er din ordre ikke afhentet i løbet af 7 hverdage, vil købet betragtes som annulleret, og beløbet vil blive returneret til din konto inden for 14 hverdage.

Bemærk
Ved afhentning skal du oplyse dit navn samt ordrenummer.

60 dages fortrydelsesret

Copenhagen Home Design yder 60 dages fuld returret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende enkelte, eller alle varer retur. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du kun fortryder en del af dit køb.

Fristen indebærer, at du har 60 dage for modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. 
Ønsker du at returnere en eller flere varer, kontakt kundeservice på mail@copenhagenhomedesign.dk og du bedes oplyse dit ordrenr. eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Herefter sender vi dig en GLS returlabel på mail.

Fortryder du et køb, skal du selv betale udgiften ved returnering. Benytter du vores returlabel koster dette 39 DKK.

Vi anbefaler, at vores returlabel benyttes ved returnering, da pakken herved kan spores og der derfor aldrig vil kunne opstå tvivl om, hvorvidt varen er kommet frem til os. Bemærk! Vi modtager ikke pakker der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto. Vi modtager udelukkende pakker der sendes direkte til vores adresse.

Ved levering til en pakkeshop har du 7 dage til at afhente din pakke. Hvis pakken ikke afhentes inden for denne periode vil den sendes retur til os. I dette tilfælde vil vi kontakte dig, og høre hvorvidt dette skal betragtes som en returnering, hvorved der vil ske en tilbagebetaling af det fulde beløb, kun fratrukket 39 DKK i returfragt. Hvis det er en fejl, og du ønsker at modtage ordren på ny, vil du blive opkrævet omkostningerne på en ny levering til den valgte pakkeshop på 39 DKK. 

Du bør ved tilbagelevering sørge for at varerne er forsvarligt pakket, da du selv har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi har modtaget den. Gem derfor kvittering fra speditør samt evt. track and trace-nummer. Vær opmærksom på at f.eks. greb let kan ridse hinanden under transport, og det derfor er vigtigt at poserne/emballagerne ikke er åbne, hvis du vil være sikker på at der ikke sker en værdiforringelse. Ved returnering af et affaldssystem, skal du benytte den ekstra kasse til at beskytte dette under transporten, hvis du vil være sikker på at varen ikke tager skade ved tilbage sendelsen til os.  

Ved en fuldstændig returnering af hele købet, refunderer vi, i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens §21 stk. 3 og 4, det fulde købsbeløb til din konto (dvs. herunder leveringsomkostninger, det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder kun fratrukket returfragten på 39 DKK hvis vores returlabel benyttes.

Refundering vil ske hurtigst muligt og senest 14 dage efter du har fortrudt dit køb. For at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort, tilbagebetaler vi udelukkende til det kreditkort, med hvilket varerne er købt. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at den er returneret.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, eller har beskadiget varen ved at åbne kassen/emballagen med en skarp kniv, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i yderste instans, kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Reklamation, hvis der er fejl på varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en varen ombyttet, pengene retur eller evt. afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du har jvf. loven 24 mdrs. reklamationsret.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge foto og en detaljeret beskrivelse af problemet.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Vi anbefaler at du benytter vores returlabel. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til: Copenhagen Home Design, Hejrevang 4, DK-3450 Allerød. (Dette står allerede fortrykt på den returlabel du modtager fra os) Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan reklamere ved at kontakte kundeservice på: mail@copenhagenhomedesign.dk, husk at oplyse dit ordrenr. Du er også velkommen til at ringe på +4522504185, men du vil altid få det hurtigste svar, ved henvendelse på vores kundeservice mail.

Betaling

Du kan betale med Visa/Dankort, Eurocard/Mastercard og MobilePay. Beløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fra vores lager. Alle priserne hos Copenhagen Home Design er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.

Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

Følgende Internationale kortudsteder kan anvendes hos Copenhagen Home design og har alle en 30 dages udløbsperiode; Visa/Dankort, Mastercard og Mobilepay

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: navn, adresse, telefonnr., mailadresse. Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Copenhagen Home Design og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os på mail@copenhagenhomedesign.dk, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte mail@copenhagenhomedesign.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg
http://nævneneshus.dk. For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal online på følgende link: http://ec.europa.eu/odr

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Copenhagen Home Design

Hejrevang 4

DK-3450 Allerød

mail@copenhagenhomedesign.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

 

 

____________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________    

 

Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ___________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _______________________________________     

 

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 


Copenhagen Home Design, 2021-08-17